قوانین و مقررات

ماده اول

افراد برای عضویت در سایت شرکت و خرید از آن باید در هنگام خرید یا در حالت عادی به قسمت عضویت مراجعه کنند. در این مرحله با وارد کردن اطلاعات لازم مانند نام و نام خانوادگی، رمز عبور و آدرس پست الکترونیکی، مراحل عضویت را تایید می کنند.

 

تبصره 1
تنها اشخاص حقیقی حق عضویت در سایت را دارند.

تبصره 2
صرف عضویت در سایت دلیل بر قبول و پذیرش مفاد موافقت نامه بوده و خلاف آن به هیچ وجه پذیرفته نیست.

تبصره 3
کاربر باید رمز عبور و نام کاربری خود را حفظ نموده و چنانچه آن را فراموش کند، می‌تواند برای ثبت نام مجدد و اخذ کلمه عبور جدید اقدام کند.

تبصره 4
کاربر باید شماره تلفن خود را به همراه سایر اطلاعات درخواستی به‌طور صحیح اعلام نموده و مسئولیت ثبت اشتباه و یا خلاف واقع بر عهده شخص کاربر است.

تبصره 5
عضویت در سایت کالاخانگی رایگان است.

تبصره 6
به دلیل آنکه در برخی از موارد احراز هویت خریدار از طریق نام و نام خانوادگی ارائه شده در سایت امکان‌پذیر است، مسئولیت هرگونه مغایرت مشخصات فوق با هویت واقعی عضو بر عهده خود افراد بوده و شرکت هیچ‌گونه مسئولیتی نسبت به مغایرت‌های احتمالی ندارد.

2. ماده دوم

کاربر، مسئول حفظ و نگهداری تمام تلفن‌ها، سخت‌افزار کامپیوتر و سایر ابزار ضروری برای دسترسی، استفاده از این سایت و تمام هزینه‌های مرتبط به آن است . شرکت کالاخانگی مسئول صدمات ناشی از ابزار کاربر نیست.

ماده سوم

فرایند خرید از سایت توسط کاربر به این شرح است:

مطالعه و بررسی توضیحات و شرایط کالا ارائه شده در سایت.

پرداخت مبلغ تعیینی( یا اعمال تخفیف) به‌صورت آنلاین به حساب شرکت (انعقاد قرارداد).

ارسال رسید کالا خریداری شده در قالب ایمیل و یا به‌ صورت پیامک به آدرس پست الکترونیک و یا شماره تلفن همراه کاربر جهت ارائه به تامین ‌کننده کالا و خدمات و دریافت کالا و خدمات از ارائه‌کننده کالا و خدمت به‌طور مستقیم.

تبصره 1
ارسال رسید کالا بلافاصله و با انجام اولین خرید صورت می گیرد. به جز در مواردی که استفاده از کالاخانگی به صورت بالذات نیازمند حداقل افراد خریدار باشد.

در صورت به حدنصاب نرسیدن تعداد خریداران در زمان تعیین شده در این موارد،چنانچه کاربر عضو قصد استرداد وجوه را داشته باشد، به شرط اعلام شماره شبای خود به شرکت؛ ظرف مدت حداکثر 48 ساعت اداری وجوه به حساب مشارالیه واریز می‌شود. همچنین به وجوه مذکور از زمان واریز وجه به حساب های کالاخانگی تا زمانی که وجوه در نزد کالاخانگی باشد، هیچگونه سودی تعلق نمی‌گیرد.

تبصره 2
پس از اتمام عملیات خرید، امکان انصراف از خرید به هیچ وجه برای خریدار امکان پذیر نیست